Активные объявления: 2703

Duna

Сайт: http://... Показать
ИНВЕСТИЦИИ
от 13 000 $
до 14 000 $
ВСТУПИТЕЛЬНЫЙ ВЗНОС
1000
РОЯЛТИ
відсутній
РЕКЛАМНЫЕ ОТЧИСЛЕНИЯ
відсутні
ПЛОЩАДЬ ПОМЕЩЕНИЯ
від 8 до 60 м.кв
СРОК ОКУПАЕМОСТИ
1-2 роки
СТРАНА ПРОИСХОЖДЕНИЯ
Украина
РЕГИОНЫ РАЗВИТИЯ
Вся Украина
ГОД ОСНОВАНИЯ КОМПАНИИ
1965
ГОД ЗАПУСКА ФРАНЧАЙЗИНГА
2015
СЕТЬ
СОБСТВЕННЫХ:12
ФРАНЧАЙЗИНГОВЫХ:13
В УКРАИНЕ:25
Фотографии:
Про компанию:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дюна-Веста" створене на базі Червоноградської панчішно-шкарпеткової фабрики, яка була заснована у 1965 році і ТОВ "Дюна", одного із лідерів вітчизняного бізнесу. Сьогодні "Дюна-Веста" - єдина українська фабрика з абсолютно повним спектром панчішно-шкарпеткового асортименту: від немовлят до дорослих, на будь-який смак, колір, розмір, сезон і гаманець.

Продукція підприємства виготовляється відповідно до стандартів ДСТУ 2056-92, ГОСТ 8541-84, ГОСТ 18400-82, а також має ліцензію на викорстання знака Lycra, та ліцензію "Sanitized" на використання антибактеріальних і протигрибкових препаратів. Підприємство має сертифікати відповідності та гігієнічні висновки, необхідні для роботи на українському і зарубіжному ринках.

ТОВ "Дюна -Веста" отримала винагороду "Вища проба" за бездоганну якість продукції та послуг, а також сертифікат Oeko-Tex Standard 100 - це додаткове підтвердження якості панчішно-шкарпеткових виробів та їх безпеки для здоровя.

Цього року "Дюна-Веста" святкує 50 років стабільності, кваліфікованості, якісності та різноманітності на ринку.

Ми робимо крок на зустріч споживачу. При створенні колекції враховуються останні тенденції моди. На сьогоднішній день "Дюна-Веста" , перша в Україні , готується до випуску нової колекції дитячих колготок та шкарпеток Adventure Time.

Вийшла на ринок бамбукова колекція чоловічих, жіночих та дитячих шкарпеток. А також не менш важливішим є те, що "Дюна" дотримується українських традицій і тому випускає колекцію шкарпеток та колготок в національному стилі, які поєднують у собі якість, оригінальність та патріотичність.

Асортиментна лінійка "Дюна" включає: вироби із бавовни -шкарпетки класичні для чоловіків, жінок та дітей, а також еластичні вироби жіночої, підліткової та дитячої колекції.


Требования к франчайзи:

В мережі ТМ "Дюна" може працювати багато різних юридичних та фізичних осіб - субєктів підприємницької діяльності. При індентифікації окремого магазину або мережі в цілому необхідно використовувати логотип мережі ТМ "Дюна".

Заборонено користуватися своєю юридичною або особистою комерційною назвою при наданні або просуванні послуг кінцевим споживачам. В той же час юридична назва Франчайзі повинна вказуватися серед інших реквізитів магазину Франчайзі.

Юридичну назву ніколи не можна висувати на перший план або акцентувати на ній більшу увагу, ніж на логотипі мережі. Цей принцип ілюструє те, що мережа складається з різних компаній, але керується командними цілями роботи.

Не можна використовувати особистий логотип Франчайзі при наданні або просуванні послуг кінцевим споживачам.

Что получает франчайзи:

Беззаперечні плюси:

1. Готовий бізнес - магазин панчішно-шкарпеткових виробів.

2. Право вести комерційну діяльність під торговою маркою "Дюна".

3. Надійний виробник із 50-річним стажем.

4. Єдина цінова політика для усіх франчайзерів, що дає змогу ефективно управляти продажами.

5. Абсолютно повний спектр панчішно-шкарпеткового асортименту: від немовлят до дорослих, на будь-який смак, колір, розмір, сезон та гаманець.

6. Велика частина бавовни, яка використовується на підприємстві - це бавовна індійського та єгипетського виробництва.

7. За рівнем технічного обладнання виробник є лідером на Україні.

8. Симпатія батьків до дизайнерських моделей від народження, які випускаються в 4-х сезонних колекціях6 Весна-Літо, Осінь-Зима.

9. Якість перевірена роками та покупцями.

10. Відсутність щомісячного платежу.

11. Період окупності 1-2 роки.

12. Відсутність рекламних відрахувань.

"Дюна" - це комфорт та краса кожного дня!


Требования к помещению:

Визначення місця розташування магазину - це дуже важливий і відповідальний момент, від якого залежить успіх і фінансовий результат бізнесу.

Типи магазинів ТМ "Дюна":

- малоформатний магазин - 20-40 кв.м.

- крупноформатний магазин -40-60 кв.м.

- острівок, кіоск - 6-15 кв.м.

Місце розташування:

- у торговому центрі - повноцінний магазин, острівок;

- стріт рітейл- повноційний магазин.

Вимоги до приміщення магазину:

1. Перший поверх.

2. Рівень магазину не може знаходитися вище 1м.та нижче 0,5м відносно рівня руху пішоходів.

3. Площа приміщення: 40-60 м.кв.

4. Ширина фасадної групи не менше 5м.

5. Наявність мінімум одної скляної вітрини шириною від 2м.

6. Можливість монтажу вивіски згідно рекомендацій концепції магазину ТМ "Дюна" та можливість виведення електрики ззовні.

7. Можливість монтажу власних дверей та вітрини , висота стелі від 2,5м.

8. Можливість споживання електроенергії від 15кВт.

9. Приміщення без внутрішніх перегородок або з можливістю демонтажу існуючих конструкцій.

10. Близкість до основних магістралей міста з високою пропускною здатністю та зручний підїзд.

11. Висока інтенсивність громадського транспорту - не менше 3 -х маршрутів, які охоплюють 2-3 райони міста.

12. Наявність зупинки громадського транспорту у радіус 200 м.

13. Наявність стоянки коло магазину або в радіусі 50 м.

Вимоги до розміщення магазину у торговому центрі:

1. Перший поверх.

2. Площа приміщення 6-15 м.кв.для формату "острівок" і 20-60 м.кв.для формату "магазин".

3. Ширина фасадної групи не менше 5м.

4. Приміщення без перегородок всередині або з можливістю їх демонтажу.

5. Наявність мінімум одної скляної вітрини шириною від 2м.

6. Можливість монтажу вивіски магазині ТМ. "Дюна".

Целевая аудитория:

Франшиза "Дюна-Веста" - це бізнес, створений для справжніх цінителів комфорту та краси. Для людей, які хочуть іти в ногу із модою, які активно проводять час, інтелектуалів.

Как связаться с франчайзером?
Позвоните
+3 8067 67 58 715 Показать
Автор
Ольга Касіян На сайте с 2015-03-24
Дарина Рудзевич   28 апреля 2016 в 17:29
Интересует!
Денис М   15 ноября 2016 в 02:09
это не франшиза-это голяк,они во всех крупных супермаркетах,не окупится и за 5 лет!!!
Анатолий Анатолий   19 марта 2017 в 19:01
Можно более детальную информацию? anatoliiyusiuk@gmail.com
Связаться с автором
Написать сообщение автору +3 8067 67 58 715 Показать
Автор
Ольга Касіян На сайте с 2015-03-24