Активные объявления: 1715

Підсумки виставки «Франчайзинг»

9 октября 2020
[Franchise. ua]
0
Комментарии (0)

 22 – 24 вересня у ВЦ «КиївЕкспоПлаза» відбулися виставки «Франчайзинг», All4:Franch, All4:Coffee, форум «Індустрія торгівлі», «Продовольчий ярмарок контрактів», експозиція реклами та друку для бізнесу виставок REX та T-REX

 Попри карантинні обмеження, не типові строки проведення та загальну невизначеність, українські підприємці вкотре довели, що вміють працювати за будь-яких умов. І не просто працювати, а творити, створювати нове, розвиватись та знаходити можливості у кожному виклику долі. 

Ми щиро вдячні всім учасникам та гостям виставок за оптимізм, позитив та круту атмосферу, що надихає і дає сили рухатися далі кожному з нас. 
Ми звикли щоразу встановлювати планку все вище, ставити нові рекорди, зростати кількісно і якісно. Тому цього року психологічно було складно перелаштуватись на нову реальність. Цього разу немає гучних вау-цифр та рекордів. Натомість є спокійна впевненість, що ми впораємось з ситуацією і вийдемо з неї, як завжди, сильнішими і в чомусь трішки кращими версіями самих себе. А ще виставки підтвердили просту істину про справжні потреби кожної людини: в живому спілкуванні, в контакті «обличчя до обличчя», в щирих посмішка, які не сховаєш під маскою, в людяності та толерантності один до одного. 
Всього у виставках взяли участь 182 компанії та 3464 відвідувачі з усіх куточків країни. І навіть закриті кордони не завадили долучитись до події 11 іноземним компаніям з Білорусі, Грузії, Литви та США. Заходи проходили у павільйоні загальною площею 6 тис кв.м., при цьому чиста площа стендів склала майже 2 тис кв.м. 
90 франшиз, обладнання для рітейлу та HoReCa, автоматизація, сучасні технології – ось ключові напрямки виставок сезону 2020. 
Розподіл відвідувачів за днями виглядав традиційно, з піковим навантаженням у другий день. 
Події мали широкий резонанс у соц.мережах. Загальне охоплення аудиторії у Facebook, Instagram, Telegram перевищило 1 млн осіб. 
До просування виставок були залучені соціальні мережі, інтернет-реклама, радіо, зовнішня реклама, партнерські програми та прямі контакті з потенційними відвідувачами. 
 
Виставки супроводжувала насичена ділова програма. 
Бути в курсі новин, переглянути фото і відео, згадати як все було та поділитись враженнями ви можете на наших сторінках
Дякуємо, що були з нами та починаємо готуватись до виставкового сезону 2021


Нет комментариев. Ваш будет первым!