Активные объявления: 2258

ПАРА SOLO - бренд модного підліткового одягу (Україна)

24 августа 2016
[Лилия Кухарчук]
2
Комментарии (0)

 Рік заснування-1999

ПАРА SOLO - це мережа фірмових магазинів у різних регіонах України та у м.Києві.

Продукція розрахована на підлітків від 122 см на ріст та до 170 см.

 

 

 

Франчайзинг в Україні розвивається, це помітно не тільки за кількістю відкритих франчайзингових об'єктів але по різноманітності франчайзингових пропозицій, особливо українських.

 

З'являються нові перспективні українські різновиди франчайзингу - це магазини модного одягу. Один з таких проектів - це магазин модного підліткового одягу ,українського виробництва тм ПАРА SOLO

 

Про особливості та переваги такого виду франчайзингу , ми поспілкуємось з Лілією Кухарчук (співзасновниця бренду).

 

ТМ ПАРА SOLO випускає 6 основних колекцій у рік: осіння, зимова, весняна, літня, шкільна, святкова. Окрім цього кожного тижня йде підсортування нових моделей одягу. Наступного весняного сезону до асортименту продукції магазинів буде введено другу лінійку одягу (модуль) - одяг за більш доступною ціною, задля привабливості до магазину ще одного сигменту покупців, яки купують одяг здебільшого під час розпродажів.

 

Особливість яка відрізняє одяг ПАРА SOLO, це те що він добре конкурує з відомими європейськими брендами.

 

В нашому одязі відображені світові модні тенденції та він продається в магазинах формату високого рівня фірмового стандарту, виготовлений з якісної сировини але при цьому різниця у вартості у моделей, подекуди сягає майже 40%-50%, на що покупці вказують-навіщо сплачувати більше?

 

Також варто сказати про те, що впродовж останніх непростих років свідомість українців значно виросла. Вони бажають та шукають саме українську продукцію (в тому числі й для підтримки виробника) - це сприяє економіці та залишає кошти в країні.

 

Бренд виробив особливу рекламну стратегію просування магазина у кожному місті, що дозволяє у найкоротший термін напрацювати базу постійних покупців. Впродовж усіх етапів роботи, магазин має підтримку Франчайзера (виробника) та діє обмін поміж магазинами, що мінімізує залишки та допомагає керувати асортиментом.

 

Також на відміну від багатьох європейських виробників є можливість допідсортувати той вид продукції, який швидко продається. Термін доставки до магазину зі складу - 1 ,2 доби.

 

Все це разом дає можливість мати достатній асортимент для успішної роботи магазину

 

 

Кожного року виробляється більше 250 моделей одягу та аксесуарів враховуючи світові модні тенденції.

 

Бренд ПАРА SOLO - активно бере участь у різноманітних модних показах та фешн-заходах, які проводяться на Україні та за кордоном.

 

З 2009 року марка ПАРА SOLO постійний учасник таких проектів як: Ukrainian Fashion Week, Lviv Fashion Week, Odesa Holiday Fashion Week, Poltava Fashion Days, Odessa Fashion Days та багато інших.

 

В 2011-2012 роках брала участь у проекті EURO 2012 та робила спеціальний показ у рамках проекту для Друзів EURO 2012 в Україні.

 

Покази бренду висвітлюються у ЗМІ та на ТБ.

 Через 2-3 місяці ПАРА SOLO планує брати участь з рекламою в Програмі "Сніданки" на телеканалі 1+1.

 Всі маркетингові зусилля направлені на просування та впізнаваність бренду!

 ТМ ПАРА SOLO - єдина в Україні марка модного підліткового одягу такого формату.

 Також велика увага приділяється локальній рекламі кожного магазина.

 

Застосовується широкий спектр маркетингових засобів: радіо у місті (місцеві FM), радіо у торгових центрах, де представлені магазини, телебачення (створюються промороліки високої якості) та друковані видання. Дуже активно до співпраці залучаються підліткові модельні агенції відповідного рівня та також більш стандартні: борди-носії, сіті-лайти, троли, указателі тощо...)

 

Марка випускає так званий бортовий журнал для мережі - де є каталог останніх колекцій та описані усі події у яких бренд прийняв участь, що позитивно впливає на імідж. .Також створюються для кожного магазина сторінки у соц.мережах як один з найактивніших каналів долучення до цілівої аудиторії та просування.

 

Всі такі засоби направлені на найкоротший термін впізнаваємості магазина у місті та максимально швидкий час окупності проекту в цілому. 

 



Нет комментариев. Ваш будет первым!